zaterdag 7 maart 2009

Ding 9

Het is een ware ontdekkingstocht.
Er zijn een hekleboel dingen ondekt waar ik wel eens van had gehoord maar dat was dan ook alles.
Een blog kan makkelijk zijn voor het werk om elkaar te informeren prive leuk maar dan ben ik toch iets voorzichter mee maar m'n wasbeer ervaring is dan prive maar kreeg er leuke reacties op.
Rss-feeds is helemaal geweldig voor het werk zie ik vele toepassingen om de klant te attenderen op bijv. aanwinsten of activiteiten.
Prive als autoliefhebber vooral oldtimers ben ik nu op de hooghte van alles wat er gebeurd in autoland .
Nieuws wat in tijdschriften verschijnt weet ik soms al 7 tot 14 dagen eerder.
En bij een krant die een autobijlage heeft 2 tot 7 dagen.
Van belang is door welke bron je wordt geïnformeerd.
Foto's en spelen met dingen leuk je kunt er voor je werk gebruik van maken om activiteiten te ondersteunen .
Het bewerken van foto's is wel leuk trouwens dat hele foto gebeuren ik wist niet dat er zoveel mogelijkheden waren.

1 opmerking:

  1. Hoi Henk,

    Leuk dat je het gebruikt, en nu je ook de nieuwe catalogus kent ben je helemaal op de hoogte. Op naar de volgende dingen!

    BeantwoordenVerwijderen