woensdag 8 april 2009

Ding 20 muziek online beluisteren

Ik heb me niet aangemeld maar gewerkt met 23 dingen .
Ik heb mooie muziek beluisterd maar hoef die niet perse met een ander te delen.
Your recent stations vond ik wel leuk daar kwam ik Willem Vermandere nog tegen echt leuk.
YouTube achtig op YouTube kan ik mijn muziek perfect vinden favorieten indelen etc.
En bij YouTube kun je soms kiezen tussen een life optreden of een "opgenomen"(Gekuiste)versie.
Je kunt het makkelijk doorsturen en met anderen delen.
Ik denk dat het voor de biliotheek goed is om klanten door te verwijzen bij vragen over songteksten en optredens .
Verder ben ik nog even bij de buren geweest.
Die hebben het ook goed voor elkaar duidelijk en overzichtig.
Heb ik wel eens eerder bezocht bij de cursus roman advies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten